post

 

رعایت نکات مهم در مورد به روز رسانی اپلیکیشن از نظر ضبط و نگهداری کاربر از رشد مداوم باعث ایجاد اطمینان میشود. یک روش خوب برای جلب توجه کاربران توسط کاربران ، به روزرسانی برنامه است. شما باید چشمان خود را باز نگه دارید و آماده باشید تا هر زمان که لازم بود برنامه خود را به روز کنید. اپل و گوگل لیست برنامه های خود را به روز می کنند و طراحان را تشویق می کنند که برنامه های خود را مرتباً بهبود دهند. به روزرسانی های مکرر نشان می دهد که برنامه حفظ می شود و مالک به به روزرسانی برنامه توجه می کند ، به ویژه هنگامی که توسعه دهندگان دلایل به روزرسانی برنامه را در یادداشت های دقیق بیان می کنند. توجه به این جنبه بسیار مهم است.

نکات مهم در مورد به روز رسانی اپلیکیشن

ما دلایل اصلی به روزرسانی برنامه را که شامل رفع اشکال ، ویژگی های جدید یا به روزرسانی های مهم است ، به اشتراک می گذاریم. قبل از ادامه ، برای درک بهتر روند کار ، بهتر است نحوه به روزرسانی به روزرسانی ها را توضیح دهیم. معمولاً شماره نسخه شامل 3 عدد جدا شده از دوره است ، مانند 2.3.1 و بسته به تغییراتی که در برنامه ایجاد می کنید ، تغییر می کند. اگر یک به روزرسانی عمده انجام دهید ، شماره اول افزایش می یابد. مورد دوم برای به روزرسانی های جزئی و سوم برای بررسی برنامه ها است. شماره نسخه ها احتمالاً در آینده آسان تر خواهد بود.

بزرگترین مشکل ، عدم رعایت نکات مهم در مورد به روز رسانی اپلیکیشن است. که به عنوان کابوس توسعه دهنده شناخته می شود ، اشکالات یا خطاهای گزارش شده توسط کاربر یا ابزار کاربر است. هر برنامه خطایی دارد اما پس از آزمایش و بارگذاری آن در بازار ، بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که مشکلی در برنامه وجود دارد که به دلیل آن برنامه نمی تواند به درستی کار کند. دلیل دیگر به روزرسانی برنامه افزایش پایداری آن است. شما باید مشکلاتی را که می تواند برنامه شما را خراب کند حل کنید و یک برنامه پایدار و بدون اشکال را برای مخاطبان خود فراهم کنید. رفع اشکال برنامه بخشی از بخش بررسی است و شما باید یک ماژول به آخرین نسخه نسخه برنامه اضافه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *