post

 در این مقاله دو تا از نرم افزارهای پرکاربرد اندروید معرفی شده است که روزانه توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار میگیرد.

 نرم افزارهای پرکاربرد اندروید

نرم افزارهای پرکاربرد اندروید

 نرم افزارهای پرکاربرد اندروید (تلگرام)

تلگرام یک پیام رسان قدرتمند ، رایگان و عالی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید است که با تمرکز بر دو عامل مهم: سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است و به کاربران امکان می دهد با سرعت بسیار بالایی عکس بگیرند. فیلم ها ، پرونده ها و پیام های متنی مورد علاقه خود را برای دوستان خود در هر جای کره زمین ارسال کنید. بله ، این پیام رسان شباهت زیادی به اپلیکیشن معروف واتس اپ دارد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد بیش از واتس اپ است و به همه کاربرانی که به دنبال یک پیام رسان رایگان و منحصر به فرد هستند ارائه می شود. ما به شما هدیه می دهیم! در نرم افزار تلگرام این امکان را دارید که به صورت نامحدود با دوستان و آشنایان خود گپ بزنید ، اتاق های چت برای افراد بی نهایت ایجاد کنید و به صورت گروهی چت کنید ، از جمله پرونده های مختلف خود ، از جمله آپلود ویدیو تا 1 گیگابایت و مطمئن باشید که پیام های شما همیشه خواهد بود در آنجا همه پیامهای شما ذخیره می شوند تا بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

پخش کننده MX

این یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزار پخش کننده ویدئو برای گوشی های اندرویدی است که دیگر به هیچ دستگاه پخش کننده ویدئویی در تلفن هوشمند خود احتیاج نخواهید داشت ، زیرا تمام انتظاراتی که از یک پخش کننده کامل دارید در MX Player وجود دارد. . این پخش کننده فیلم قادر است در صورت داشتن زیرنویس ، تمامی فیلم های شما را در هر قالب با کیفیت کامل HD پخش کرده و با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این پخش کننده ویدیو ، رابط کاربری کاربر پسند و زیبا آن است که هر کاربری را به خود جلب می کند! پخش کننده های ویدیویی مختلفی برای اندروید منتشر شده است که تقریباً همه آنها در سایت معرفی شده اند و در این بین MX Player توانسته است توجه کاربران سراسر دنیا را به خود جلب کند و کاربران بیشتری شیفته کیفیت بالا هستند از این پخش کننده فیلم بالاترین کیفیت ممکن را نشان می دهد! اگر به دنبال کاملترین ، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین پخش کننده ویدیوی اندروید هستید ، به هیچ عنوان MX Player Pro را از دست ندهید!

صفحه کلید SwiftKey

یکی از بهترین ، محبوب ترین و زیباترین صفحه کلیدهای موجود در بازار ، Google Play برای رایانه لوحی و تلفن های Android است که تا به امروز به صورت رایگان ارائه شده است. کاربران اندروید در سراسر جهان آن را حدوداً 500 میلیون بار فقط از Google Play بارگیری کرده اند. صفحه کلیدهای رایگان و پولی حرف اول را می زنند! این صفحه کلید که از تمام زبان های جهان از جمله زبان شیرین فارسی و ویژگی های منحصر به فرد آن پشتیبانی می کند ، توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند! اگر می خواهید تجربه تایپ خود را سرعت بخشیده و تجربه تایپ سریع داشته باشید ، قطعاً صفحه کلید SwiftKey Keyboar بهترین انتخاب خواهد بود زیرا اندازه دکمه ها ، فاصله بین آنها ، اندازه متن و … استاندارد و برای استفاده طراحی شده است. اندازه صفحه را تنظیم می کند و سرعت تایپ را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

در مقاله های بعدی تعداد بیشتری از نرم افزارهای پرکاربرد اندروید معرفی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *