post

رعایت نکات طراحی اپلیکیشن که باعث ایجاد برتری یک اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن های دیگر می شود.

نکات طراحی کردن اپلیکیشن

رابط کاربری مناسب:

کار با یک برنامه کاربردی باید بسیار ساده باشد که برای همه مخاطبان قابل درک باشد.

نکات طراحی اپلیکیشن

نکات طراحی اپلیکیشن

ما ویژگی های یک برنامه با رابط کاربری مناسب مانند موارد زیر را توصیه می کنیم: حتماً داشتن یک سیستم رجیستری ساده ، دسترسی به بخشهای مختلف و تناسب بین ظاهر و مفاهیم را در نظر داشته باشید (به عنوان مثال ، استفاده از رنگهای شاد برای برنامه های نذری پیشنهاد خوبی نیست).

حجم مناسب و مصرف انرژی:
هرچه ظرفیت برنامه بیشتر باشد ، سرعت اجرا کاهش می یابد.

همچنین برای نصب آن فضای بیشتری لازم است ، بنابراین کاربران متوجه تعداد زیادی برنامه می شوند.

اگر برنامه کوچک باشد ، مخاطب ممکن است مدت طولانی تری از آن استفاده کند. به همین ترتیب ، مصرف کم انرژی ممکن است یکی از عواملی باشد که مخاطبان را برای استفاده بیشتر از برنامه تحت تأثیر قرار می دهد.

مشخص کردن دقیق مخاطب:

کاربران دقیق برنامه و هدف از نصب برنامه توسط مدیریت و تیم های مختلف بازاریابی تعیین می شود. ویژگی های منحصر به فرد این افراد ، امیدواریم بر این اساس ارزش ویژه ای به آنها بدهیم.

باید در تمام مراحل طراحی و برنامه نویسی برنامه های اندرویدی مورد توجه قرار گیرد.

قابلیت اجرا در دستگاه های مختلف:
در برخی موارد ، برنامه های داخلی ممکن است فقط در دستگاه های خاصی اجرا شوند. به عنوان مثال ، برنامه هایی که برای سیستم عامل Android ساخته شده اند. این باید در اکثر تلفن ها و رایانه های لوحی دارای این سیستم عامل کار کند.

حتی برخی تصور می کنند که یکی از عملکردهای یک برنامه خوب ، امکان نصب آن روی سیستم عامل های Android و iOS است. (برای آشنایی با زبان های برنامه نویسی Android و iOS ، مقاله بهترین زبان های برنامه نویسی برنامه را بررسی کنید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *