post

زبانی مناسب برای یادگیری که برای شخص جالب است. زیرا با شروع آموزش باید زمان مشخصی به آموزش اختصاص یابد. ولی چطور باید فهمید که کدام زبان برای یادگیری مناسب است؟ انتخاب یک زبان برنامه نویسی برای یادگیری فقط به دلیل محبوب بودن آن دلیل قانع کننده ای به نظر نمی رسد. اگر علاقه ای به این زبان یا استفاده از آن نباشد ، انگیزه یادگیری از بین می رود. بنابراین ، بهتر است قبل از انتخاب مسیر شغلی و انتخاب زبان برنامه نویسی ، به اندازه کافی تحقیق کنید.

 

چطور باید فهمید که کدام زبان برای یادگیری مناسب است؟

چطور باید فهمید که کدام زبان برای یادگیری مناسب است؟

 

بهترین زبان های برنامه نویسی 1400 یا 2021 زبان های Python ، JavaScript ، Java ، C / C ++ ، C # ، PHP ، Golang ، Swift و Kathleen هستند. اما مهمترین مسئله در انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب ، هدف از یادگیری آن زبان و اینکه فرد قصد دارد کدام مسیر شغلی را طی کند ، است. به عنوان مثال ، اگر هدف این است که به عنوان یک دانشمند شروع به کار کنید ، Python و R از بهترین زبان های برنامه نویسی در این زمینه هستند ، یا اگر هدف این است که به یک توسعه دهنده جلویی ، یادگیری و آموزش جاوا تبدیل شوید. فیلمنامه بسیار مهم است.

منابع آموزش مناسب برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی چیست؟
با گسترش وب و فراگیر شدن اینترنت ، دوره ها و منابع آموزشی بی شماری در دسترس کاربران است. چندین وب سایت و سیستم عامل آموزش آنلاین به زبان انگلیسی و فارسی در اینترنت وجود دارد که محتوای آموزش به راحتی و به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم در دسترس همه قرار دارد. منابع اصلی زبان شامل Coursera Pluralsight ، Team Treehouse ، LinkedIn Learning ، edX ، Udemy ، Codeacademy ، Udacity ، w3scools و FreeCodeCamp است.

همچنین از جمله منابع فارسی می توان به سایت فرادرس اشاره کرد که چندین دوره آموزشی برای زبانهای مختلف برنامه نویسی را ارائه داده است و همچنین در مجله فرادرس مقالات آموزشی بسیاری به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. اکنون ، پس از پاسخ به برخی از سوالات رایج در مورد انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری ، در ادامه این مقاله ، بهترین زبان های برنامه نویسی سال 1400 یا 2021 معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *