post

یکی از بهترین مهارت های امروز جهان برای داشتن شغل و درآمد خوب دانستن زبان برنامه نویسی در سال ۱۴۰۰ است. امروزه تقریباً در همه صنایع از رایانه استفاده می شود. این ماشین ها طیف گسترده ای از کاربردها را دارند ، از “خلبان اتوماتیک” در هواپیما گرفته تا “سرعت سنج” روی دوچرخه ها و در واقع کامپیوترها ما را از طرق مختلف محاصره کرده اند.

زبان برنامه نویسی در سال ۱۴۰۰

زبان برنامه نویسی در سال ۱۴۰۰

در دهه های اخیر ، رایانه ها نقشی اساسی در توسعه مشاغل داشته اند. روزهایی که بشر از کاغذ و قلم برای ثبت اطلاعات استفاده می کرد گذشته است و امروز این کارها با استفاده از رایانه انجام می شود. آنچه گفته شد این است که اهمیت زبان های برنامه نویسی روز به روز در حال افزایش است و شرکت های مختلف (صنایع مختلف) افرادی را که در برنامه نویسی تبحر دارند برای پیشبرد اهداف خود استخدام می کنند.

زبان برنامه نویسی پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون بدون شک در بالای لیست زبانهایی است که برای داشتن یک شغل خوب باید در سال جدید یاد بگیرید. این زبان به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری به عنوان اولین زبان برنامه نویسی به طور گسترده ای انتخاب و پذیرفته شده است. استفاده از پایتون و توسعه برنامه ها آسان است. پایتون به طور گسترده ای برای توسعه برنامه های وب مقیاس پذیر استفاده می شود. YouTube ، Instagram ، Pinterest و SurveyMonkey برخی از پروژه های عالی ایجاد شده در پایتون هستند. پایتون دارای کتابخانه های پشتیبان خوب و جامعه توسعه دهندگان بسیار خوبی است.

زبان برنامه نویسی پایتون نقطه شروع خوبی برای مبتدیان است. بنابراین ، قطعاً به افرادی که بدنبال کار خوب هستند یادگیری این زبان توصیه می شود. بسیاری از استارت آپ ها از پایتون به عنوان زبان اصلی خود استفاده می کنند ، خصوصاً برای باطن ، که فرصت خوبی را برای برنامه نویسان پایتون کامل فراهم می کند. در زیر یک “سلام به جهان!” ساده آورده شده است. یا “سلام به جهان!” مشهور قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *