post

اگر شما هم نگران به روزرسانی خودکار ویندوز 10 هستید ، میخواهیم بدانیم به روز رسانی خودکار ویندوز را چگونه غیر فعال کنیم؟

به روز رسانی خودکار ویندوز را چگونه غیر فعال کنیم؟

به روز رسانی خودکار ویندوز را چگونه غیر فعال کنیم؟

ویندوز 10 همیشه هنگامی که برای سیستم عامل شما آماده است ، به روزرسانی های با کیفیت یا تجمعی را به طور خودکار بارگیری و نصب می کند. این ویژگی ضمن اطمینان از به روز بودن سیستم عامل کاربران از نظر امنیت ، عملکرد و پیشرفت های نرم افزاری ، بیشترین شکایت را از کاربران دارد.

شکایات معمولاً به این دلیل است که کاربران برای اعمال این به روزرسانی ها مجبورند رایانه خود را دوباره راه اندازی کنند و گاهی اوقات این به روزرسانی ها باعث بروز مشکلات و تأثیرات منفی بر روی تجربه کاربر می شوند.

به هر دلیلی ، بسته به نسخه ویندوز 10 خود ، می توانید کنترل خود را مجدداً بدست آورید و با استفاده از بخش Policy Policy و رجیستری ، به روزرسانی خودکار ویندوز 10 را متوقف کنید.

در این آموزش ، مرحله به مرحله نحوه غیرفعال کردن به روزرسانی خودکار ویندوز 10 را آموزش می دهیم.

چگونه آپدیت خودکار را در بخش تنظیمات غیرفعال کنیم؟

در صورتی که قصد دارین به روز رسانی را به تعویق بیاندازید، نیازی به غیرفعال کردن آن به صورت دائمی ندارید. شما می­توانید به روزرسانی را متوقف کرده و هرزمان که مایل بودید اقدام به نصب آن ها کنید. با استفاده از بخش Settings میتوانید به روزرسانی را تا ۳۵ روز متوقف کنید.

غیرفعال کردن تمامی آپدیت­ها

برای غیرفعال کردن موقت به روزرسانی در ویندوز ۱۰ مراحل زیر را انجام دهید:

۱ – بخش تنظیمات (Settings) را باز کنید.

۲ – بر روی Update & Security کلیک کنید.

۳ – بخش Windows Update را انتخاب کنید.

۴ – بر روی دکمه ی Advanced options کلیک کنید.

۵ – در قسمت “Pause updates” بر روی منوی کشویی Pause until کلیک کرده و مدت زمانی را که میخواهید آپدیت خودکار انجام نشود انتخاب کنید.

بعد از انجام این مراحل کامپیوتر شما به روزرسانی ها را تا زمانی که مشخص کرده­اید دریافت نخواهد کرد. در صورتی که زمان انتخابی به پایان برسد شما باید به ویندوز اجازه ی به روزرسانی را بدهید. در غیر این صورت این گزینه مجددا فعال نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *