post

کلمه عبور با پسورد بسیار قوی برای حساب کاربری

یک رمز عبور قوی بسازید و آن را در کلمه administrator ذخیره کنید یا جستجو برای امنیت بالا کافی نیست. باید بدانید که رمز ورود شما به سرقت رفته یا محافظت شده است. اگر به این اطلاعات دسترسی دارید ، می توانید قبل از تنظیم اطلاعات خود ، بلافاصله برای تغییر رمز ورود خود اقدام کنید. در این مقاله ، ما به شما خواهیم فهمید که چگونه این مشکل را درک کنید.

طبق PCWorld ، میلیاردها ایمیل و اصطلاحات در سال 2019 به دلیل نقض امنیت منتشر شده و امنیت چندین حساب را به خطر انداخته است. مشکلاتی که کاربران در این زمان با آن روبرو بوده اند تعداد کمی از روش ها برای تعیین اینکه آیا ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند ، بوده است. اکنون تعدادی سرویس ردیابی کلمه برای تشخیص سرقت رمزهای عبور وجود دارد. بسیاری از آنها به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهند سریع کار کرده و آنها را تغییر دهید.

سرویس های خدمات برای اطمینان از خطرات امنیتی ایمیل

دو سرویس رسمی خدمات خود را برای اطمینان از افشای اطلاعات کاربر ارائه می دهند. یکی hasIeenPwned و دیگری خدماتی است که توسط Hass Hass-Platner-Potsdam در برلین برگزار می شود. نحوه کار همه یکسان است. اگر اطلاعات شما با ایمیل شما مطابقت دارد ، از شما خواسته می شود که ایمیل خود را وارد کنید و سپس اطلاعات کتبی موجود در پایگاه داده فعلی را تأیید کنید. این روش کل رمز ورود حساب را نمی خواهد و فقط برای تأیید آن به ایمیل احتیاج دارید.

 

همه خدمات مزایای خاص خود را دارند. به نظر می رسد گزارش جرم HaveIeenPwned پایان یافته است. این وب سایت از آدرس ایمیل همراه با هرگونه اطلاعات یافت شده (به عنوان مثال جنسیت یا شماره تلفن) برای لیست موارد نقض استفاده می کند. این وب سایت انتشار اطلاعات حساب را به ترتیب معمول تعیین نمی کند و سرویس مورد حمله را در اولویت قرار می دهد. اما چرا این روش مهم است؟ به عنوان مثال ، اگر آدرس ایمیل شما در سال 2016 منتشر شده باشد ، ممکن است تغییر کرده باشید. اما اگر ایمیل و وب سایت شما در ماه گذشته منتشر شد ، می خواهید اکنون آن را تغییر دهید.

HPI Services روش دیگری برای نمایش اطلاعات اطلاعات از طریق ایمیل دارد. این وب سایت اطلاعات دریافتی روزانه را با ماتریس جزئیات نمایش می دهد. در صورت وارد کردن آدرس ایمیل در وب سایت ، گزارش حفاظت با نمودار رنگی از داده های تنظیم آن ایمیل خاص ارسال می شود.

یک ویژگی رایگان برای نظارت بر امنیت رمز عبور به مطالعه اضافه شده است
هر دو سرویس ذکر شده در بالا می توانند اطلاعات اعلان ایمیل را به شما ارائه دهند. اما آنها توانایی تأیید نام را ندارند. در نتیجه ، اگر نام کاربری شما تبلیغ شده باشد ، نمی توانید انتظار پیدا کردن این وب سایت ها را داشته باشید. برای انجام این کار ، شما به یک ارائه دهنده خدمات آشنا و مورد اعتماد نیاز دارید که نام و رمز عبور شما را بداند. برای تأیید تنظیمات امنیتی خود به وب سایت های مختلف مراجعه نکنید. زیرا شما باید گزینه هایی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشند. نظارت بر رمز عبور امنیتی توسط تعداد زیادی از برنامه های مدیریت رمز عبور تأمین می شود ، اما این ویژگی فقط برای برخی از مرورگرها در دسترس است.

قدرت برای تأیید اعتبار گذرواژه Google

در سال 2019 ، Google افزونه ای به Chrome اضافه می کند تا در هنگام به خطر افتادن اخبار ، به کاربران اطلاع دهد. در نتیجه ، پس از نصب ، هنگام آسیب دیدن ایمیل یا نام کاربری ، اخطار برای کاربر ارسال می شود تا در اسرع وقت آنها را مطلع کرده و اقدامات احتیاطی را انجام دهد.

در اکتبر همان سال ، Google به طور خودکار شروع به بررسی محافظت از گذرواژه ها در برابر اطلاعات قابل شناسایی شخصی کرد. در همان زمان ، Chrome با رصد آنلاین اطلاعات کاربران از 79 حمله فیشینگ جلوگیری کرد. در حقیقت ، این مطالعه وظیفه داشت با افشای رمزهای عبور به بهانه های دروغین مانع از یافتن کاربران توسط وی شود. یکی از بهترین ویژگی های Google Password Checker صفحه مفید آن برای اطلاع کاربر هنگام تنظیم گذرواژه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *