آپدیت اندروید:

 

۱-رفتن به تنظیمات گوشی

برای آپدیت سیستم اندروید دستگاهتان وارد پنجره تنظیمات گوشی شوید. برای دسترسی به پنجره تنظیمات می توانید آن را بین برنامه های نصب شده روی گوشی پیدا کنید که اکثراً به شکل چرخ دنده است و یا از قسمت اعلانات نوار کشویی را به سمت پایین کشیده و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.اینکه آپدیت جدیدی از اندروید موجود است یا خیر توسط خود گوشی تشخیص داده می شود تنها در برخی دستگاههای سامسونگ نیاز است که آنها را با استفاده از کابل به یک سیستم کامپیوتری متصل نموده و آپدیت سیستم عامل را از این طریق انجام داد.

آپدیت سیستم اندروید

آپدیت سیستم اندروید

۲- انتخاب گزینه About یا در مورد گوشی

بعد از وارد شدن به پنجره تنظیمات گوشی خود نوار لغزاننده و یا اسکرول خود را به سمت پایین بکشید و گزینه about….. را انتخاب کنید.

گزینه about اطلاعاتی را در مورد گوشی و سیستم عامل اندرویدتان به شما می دهد مانند نسخه اندروید، مدل گوشی، نرم افزارها، بروزرسانی ها و… .

۳-انتخاب گزینه آپدیت های سیستم

این گزینه اکثراً آخرین گزینه در پنجره تنظیمات همهٔ گوشی هاست و بسته به مدل گوشی به نام های about tablet یا about phone و یا about device شناخته می شود. بعد از انتخاب گزینه about پنجره ای برایتان نمایان می شود برای بروزرسانی اندروید (در صورت موجود بودن نسخه جدید)و یا نرم افزارهای گوشی تان گزینه system update یا software update را انتخاب کنید.

دکمهٔ check now را بزنید. گوشی شما آخرین آپدیت های موجود و در دسترس را پیدا خواهد کرد.

موجود بودن نسخه جدید نرم افزارها و سیستم عامل ها به سازندگان و ارائه دهندگان آن ربط دارد و بروزرسانی های جدید اکثراً برای تمامی دستگاه ها و همیشه در دسترس و موجود است.

در صورتی که آپدیت جدیدی برای دستگاه شما موجود باشد، دستگاه شروع به دانلود می کند. آپدیت ها و مخصوصاً آپدیت اندروید دارای حجم زیادی است و ممکن است دانلود کردن آن مدت زمانی طول بکشد.در این مرحله نکته ای لازم به ذکر است اینکه دستگاه شما باید به شبکه وای فای و اینترنت متصل باشد تا بتواند فایل های موجود را دانلود و بروزرسانی را انجام دهد.

۴-اتمام کار و راه اندازی مجدد

بعد از دانلود فایل ها دستگاه نیاز به restart شدن و آماده شدن برای نصب اطلاعات جدید دارد به همین منظور بعد از اتمام دانلود دکمهٔ restart & install را بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *