post

در گذشته ، از Windows Update فقط برای رفع مشکلات امنیتی و آسیب پذیری استفاده می شد ، اما مایکروسافت استفاده از “Windows Update” را  روشی برای جلوگیری از بروزرسانی‌ ویندوز ۱۰ تغییر داده است. در این نسخه از سیستم عامل ، هر ماه به روزرسانی های جزئی برای ارتقا برخی از ویژگی ها ارائه می شود ، و همچنین هر ساله ، دو به روزرسانی عمده انجام می شود که به ویژگی های ویندوز اضافه می شود.

روشی برای جلوگیری از بروزرسانی‌ ویندوز ۱۰

روشی برای جلوگیری از بروزرسانی‌ ویندوز ۱۰

نسخه Pro یا بهتر ویندوز 10 را نصب کنید
برخی از روش های زیر به دلیل محدودیت در نسخه “Home” ویندوز 10 در دسترس کاربران این نسخه نیست ، اگر می توانید ، حتماً به Windows Pro ارتقا دهید ، زیرا این نسخه گزینه های بیشتری برای مدیریت به روزرسانی ویندوز به کاربران می دهد. برای ارتقا به “Pro” ، می توانید این به روزرسانی را خریداری کنید و می توانید از کلید محصول خود در نسخه “Pro” ویندوز 7 یا 8 برای ارتقا به “Windows 10 home” استفاده کنید. متاسفانه ، ارتقاgra به Windows 10 Pro به صورت رایگان امکان پذیر نیست.

1. حفظ پهنای باند در خدمات اینترنتی حجمی
Windows Volume Services از بارگیری به روزرسانی های مربوط به ویژگی های جدید خودداری می کند و فقط به روزرسانی های لازم را دریافت می کند. گزینه “اتصال متراژ” ساده ترین راه برای جلوگیری از بارگیری بسیاری از به روزرسانی ها است. این گزینه در همه نسخه های ویندوز 10 موجود است. اگر از کابل اترنت (یا کابل Lan) در نسخه های اولیه ویندوز 10 استفاده می کنید ، دیگر نمی توانید از این گزینه استفاده کنید ، اما بعد از به روزرسانی سازندگان ویندوز 10 (معروف به نسخه 1703) ) همچنین امکان استفاده از این ویژگی برای ارتباطات سیمی وجود دارد.

توجه داشته باشید که این گزینه فقط درصورتی فعال می شود که به شبکه مورد نظر متصل باشید. برای معرفی اینترنت خود به عنوان یک سرویس صدا برای ویندوز ، به تنظیمات> شبکه و اینترنت> Wi-Fi بروید و شبکه ای را که به آن متصل هستید انتخاب کنید. سپس در قسمت “Metered connection” گزینه “Set as metered connection” را روی “On” تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *