تویوتا اعلام کرده که از «نمایشگاه خودروی توکیو» به عنوان تریبونی برای تغییر دیدگاه مردم نسبت به این برند و بازاریابی محصولات جدید از قبیل ربات های حمل و نقل استفاده خواهد کرد.

این کمپانی راهبرد جدیدش را با الهام از شرکت کنندگان مسابقات المپیک 2020 که قرار است در ژاپن برگزار شود، «غیرممکن را شروع کن» نام نهاده است.

تویوتا روی المپیک حساب ویژه ای باز کرده و تصمیم دارد در آن تاریخ شبکه ای از اتوبوس های برقی، بزرگراه های خودکار دارای هوش مصنوعی، ناوگان تاکسی های مدرن و احتمالا یک خودروی پرنده را رونمایی کند.

«دیدیه لروی» معاون اجرایی تویوتا روز چهارشنبه در جریان افتتاح نمایشگاه خودروی توکیو گفت:

دیدگاه ما به حمل و نقل فراتر از خودرو است و به همین خاطر قصد توسعه فناوری هایی را داریم که امکان جابجایی در محیط های مختلف و حتی درون اتاق را برای افراد فراهم کنند.

با این حال تویوتا برای رسیدن به اهداف خود در زمینه توسعه سیستم های مدرن و استفاده از ربات ها باید با رقبای قدرتمندی مثل تسلا، جنرال موتورز و فولکس واگن رقابت کند.

معاون اجرایی این کمپانی معتقد است بهترین راه برای حفظ روحیه جوان در سالمندان، فراهم کردن امکان تردد راحت برای آنها است.

گفتنی است در چند سال اخیر این کمپانی ژاپنی با توجه به نیازهای جمعیت در حال پیرشدن کشورهای صنعتی از جمله ژاپن گجت های حمل و نقلی از قبیل اسکتور «سگوی» را توسعه داده تا از این طریق بتواند نیاز مشتریان خود را در راستای تردد بدون نیاز به پیاده روی برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *